Anders Åkesson II

Blev väldigt förvånad över att inte sett/läst eller hört något något om detta med Anders Åkesson och fusket med seanserna.

Borde inte det vara en jättenyhet för tidningar och TV med flera? Det jag hittar nu är att det mesta tystats ner av alla ”andliga” m.fl, och diskuteras/diskuterades lite på skeptikersidor, men är inte detta JÄTTESTORT?

Som jag skrev innan så är det några i branchen som fördömmer men också några som tycker att det bara var ett (1) misstag och att alla har rätt att göra det.

Hittar bl.a ett inlägg på Supranaturalis forum av Jörgen Gustafsson, ett annat medium som också blivit ”avslöjad”, i Insider med Robert Ashberg,

Citerar Jörgen Gustafsson
Av hela mitt hjärta ber jag att Ni som är kritiska o besvikna inte skall dra in Iris Hall i det här. Så väl kände jag henne och kan med rent samvete säga att detta är inget hon står för. Hade hon levt i fysisk form idag så skulle inte jag velat vara i Anders Åkessons kläder.

Borde inte Iris Hall, om hon nu inte själv var fuskare, nu komma och ”skälla ut” Anders Åkesson för att han drar hennes namn i skiten. Hon är iofs död, men det ska väl inte var något problem, dom snackar ju med dom döda… (Som Jörgen säger, han skulle inte vilja vara i hans kläder)

Anders Åkesson verkar f.ö jobba på som vanligt nu..?

Mer om hela grejjen finns bl.a på Skeptikerpodden.

Del 1 skeptikerpodden.se
Del 2 skeptikerpodden.se

Kommentera gärna

