Psychic medium

Har kollat runt lite på forum med mera om medium och seanser bland annat.

Det finns ju hur mycket stolligheter som helst… Man kan notera att det är mycket/mest kvinnor, och en fruktansvärd avsky mot skeptiker som inte tror på deras fantasier.

Det lär nog bli ett par inlägg här om just det, jag har hittat mycket godis. Men en snabbis här först bara. Det frågas ju mycket på forumen, men det kommer inte så många svar, man massor av undanflykter. Här t.ex. en tråd om fusket vid seanser, där Jane Lyzell, denna underbara kvinna, (hon är överallt, och tydligen en av ”dom stora” i Sverige inom området) där hon helt enkelt svarar (#277) med:

”jag vet vad jag vet!”

Läs tråden här!

Det är ju helt underbart briljant! (särskilt om man har mitt förra inlägg i minne) Påminner inte så lite om min egen favorit psychic medium, Karsten Torebjer.

”Jeg kender hva jeg kender”

Let’s go to nightvision mode!

*

En reaktion på ”Psychic medium

  1. När skeptiker vrider och vänder på allt man säger och inte vill ta in den information man kommer med – måste jag gå till min egen sanning ”jag vet ” :-)))

    Jag kan ju inte ändra något bara för skepiker tycker eller vill så – då skulle jag ljuga och det vill jag inte! Jag anser mig alltid svara ärligt!

    Vänligen Jane Lyzell

    Gilla

Kommentera gärna

