Tack Sassersson och Peratt

Vill bara passa på att tacka hittepåvärldens egenutnämnda ”Kling och Klang”!

Jag var/är egentligen inte intresserad av att skriva om dessa knastar eller ha med dom att göra överhuvudtaget, men dom gör ju liksom så att det blir oundvikligt pånåttsätt… Dom visar ju bara upp sin egen dumhet och okunskap (vilket iofs är samma sak) ju mer dom håller på, och dom flesta vettiga människor ser vilka tokstollar dom är. Så fortsätt bita er själv i arslet bara…

Tack vare alla deras stolligheter så har besökarna här på bloggen flerdubblats dom senaste dagarna, och på mina ”kanaler” Youtube, Twitter med flera tickar ”följarna” in/på varje dag ;-] Detta gör att jag når ut till sååå mååånga fler som ser hur medium fuskar med mera och hur tokiga dom är på riktigt.

Så, thank you very big, Torbjörn och Börje!

För att återgälda det lite kan jag tipsa Torbjörn om ett jobb igen.

Jag vet inte om du som många andra i spöksnackarbranchen, jobbar svart för det mesta, men det kan bli någon krona in hursomhelst. Jag vet att du behöver det, det har jag sett på AllaBolag. Kanske du slipper tigga om ”bidrag” på alla dina kopierade webbplatser också, vem vet?

Du är ju enligt dig själv en jävel på rykteshantering, (nja det har väl iofs gått sådär innnan feståss… men jallafall) med flera års erfarenhet osv, ditt vanliga ordbajsande, bla, bla, bla…

Ser att din själsfrände Börje inte heller han har så bra resultat på Google när man söker på honom och hans blogg. Gesusbloggen kommer upp som resultat 2 (två), 3 (tre) OCH 4 (fyra), minsann. Och detta utan att jag tagit in ngn rykteshanteringsprkonsultexpert, åh så orättvist.

Så tipset är, snacka med er ”great leader” för Humanism & Kunskap, om han är intresserad av att lägga några 100ingar på att förbättra det. Visa honom inte ditt eget usla resultat på Youtube bara.

Börje Peratt Google
GesusFotnot
Jag vet ju att Torbjörn och Börje inte vågar ”diskutera/kommentera” på siter som dom inte själv ”styr” över och kan ta bort alla inlägg som inte passar! Så jag blir inte överraskad om det inte svaras på detta i vanlig ordning, eller bara dyker upp några korkade uttalande om varför dom inte svarar. Jag vet att dom är här och läser..!

Följ Gesus på Gesus på FacebookGesus på GooglePlusGesus på TwitterGesus på Youtube

4 reaktioner på ”Tack Sassersson och Peratt

  1. Hahaha, må vara gamla nyheter det här men vad du är rolig. Jag förstår att dom skyr dig som pesten. Sånt där svider som eld i egot. Måste kolla hur det ligger till på Google nu…. vissa saker måste de nästan skatta åt själva även om de inte skulle erkänna det.

    Gilla

    1. Och varför tror du Sassersson har öst ut ett par tusen videor på sin Youtubekanal med ”Torbjörn Sassersson” i rubriken…

      Vet inte om du klickade på denna? – http://wp.me/pZ3jN-QD

      Det är extra roligt, för Sassersson kallar sig ju också för ”rykteshanterare” och ju mer dom jävlas desto mer skrivs om dom som hittas av Google – som visar hur korkade dom är ;-]

      Gilla

Kommentera gärna

