Gesus till rehab

Ni får ursäkta om jag ev upprepar/t mig här i maratonveckan med fåntrattarna. Men alla dessa upprepade facepalms gör att man blir lite oklar i bägge hjärnhalvorna…

Jag behöver kanske lelaxa (asiatiska) lite och kyla ner hjärnan efter att ha åkt med på Torbjörn Sassersson och Börje Peratts crazytrain ett tag nu.

Som sagt innan, jag kunde inte vara mindre intresserad av dessa pellejönsar, vad dom hittar på och slippa lägga energi på dom/det. Men det verkar f-nimig vara omöjligt att undvika… Särskilt när humanismens egenutnämnda kejsar Napoleon, (tänker här på deras gemensamma nämnare, megalomanin) vill tysta ner mig och röja min identitet, genom bl.a hot och utpressning.
Gesus facepalm
Hela cirkusen började med att Börje Peratt ljög om att jag bröt mot dom mänskliga rättigheterna (?) och att jag skändat Terry Evans, på sin blogg. Och sen totalvägrade svara lr motivera/belägga det när jag kontaktade honom.

Efter det hoppade Torbjörn Sassersson in och började curla för Peratt.

Möjligt att jag varit lite ”hård” mot dom, har känt mig som en ”nyhumanist” lite ibland. Men som min ”gamle kompis” Janne Olsson säger, ”har man eldat i kaminen, så får man tåla röken” ;-]

Och som jag skrev häromdagen, mina ”pajas”, ”knallhattar” och ”stollar” känns ganska harmlösa när man jämför med t.ex ”psykopater”, ”rabiessmittade hundar” och ”förtryckare” med mera från Börjes blogg.

Eller läs här, vad som skrevs på bloggen, Harvarn, som (mest sannolikt) skrevs från Börje Peratts IP-adress och som Börje sagt att han vet vem det var som skrev. Men erkänner inte att det var han. Där är en ”fin” nivå liksom, så jag kan nog slappna av och inte ”oroa” mig för att jag varit för elak…

Här finns mer om ”harvarbloggen”, där Torbjörn Sassersson också gör bort sig i vanlig ordning och visar sin okunnighet + frågar efter belägg om att det var Peratt som skrev. Är det inte lite (läs mycket) komiskt, för det är väl precis DET som varken han eller Peratt har för att påstå att jag skulle vara någon annan.

Har f.ö fått ”inside” information om att självaste Terry Evans tror att jag skulle vara ännu en till person, samma som han/dom tror är/var Garvarn, förutom då John Houdio och Per Edman. Inte konstigt jag blir lite skittzo..! (Everyone is Gesus)

Terry Evans som inte heller svarat när jag kontaktat honom. Verkar vara en mycket vanlig åkomma hos woo-woosen, det här med att bara kunna anklaga andra och hitta på, och sen inte kunna svara eller visa belägg för sitt hittepå..!

Så jag ska kanske nu som min ”namne” ”vara borta” i tre dagar och tre nätter, som på någpt konstigt sätt bara är en dag, mellan fredag kväll och söndag morgon, för att senare ”återuppstå”? Passar bra nu till påsk också ju…

Sen hoppas jag slippa behöva ha mer med dessa tragiska figurer ”att göra” i framtiden, men vad är oddsen?

Och kanske någon i Humanism & Kunskap överraskar, vågar svara och uttala sig om sin påstådda ordförande och hans agerande. Hittills får man väl ta deras ”tystnad” som någon sorts ”bevis” på att dom vet att dom/han är helt fel på det. Att inte ens Peratt själv svarar på mitt ”öppna brev” säger väl det mesta..!

Men med tanke på woo-woosjukan att inte kunna svara och backa upp sina tokigheter, så, njaaa, jag vet inte vad jag ska vänta mig..?

Följ Gesus på  Gesus på Facebook Gesus på Twitter Gesus på GooglePlus Gesus på Youtube Gesus på Vimeo Gesus på Dailymotion
Kommentera gärna

