Nähä det sket sig direkt

Jag trodde i min enfald, tydligen, att jag skulle slippa skriva mer om haveristerna Sassersson och Peratt, men nej, det sket sig direkt.
Torbjörn Sassersson
Torbjörn Sassersson (reservation för att det inte är han – inlägget är skrivit av ”admin” och det är Torbjörn där) fortsätter ljuga och vara galet oärlig, på 1 av sina många kopierade siter!

Det är möjligt jag fått hybris och att det inte är mig han menar här, men, läs själv och bedöm…

Han skriver:

Ny näthuligan
I bloggosfären har en ny anonym skribent och voffare dykt upp som testar gränserna för förtal mot enskilda individer. Denne skribent är bekant med Skeptikerpoddens tidigare värd, en känd illusionist. Tillsammans har de inlett en offensiv efter att ha kraftigt kritiserats för sina nätbeteenden.

Illusionisten har tex erkänt att denne har tillgång till olovliga inspelningar av sammankomster i olika andliga grupper i Sverige. Enligt en drabbad part diskuteras om detta ska leda till någon form av juridisk påföljd. Det som avgör saken är bla om vissa personangripande texter på nätet tas ned eller inte.

Jag är INTE med i VoF eller någon annan förening, bara en ensam farbror som bloggar alldeles själv. Jag är INTE ”bekant” med ngn känd illusionist, mer än jag är ”bekant” med alla andra här på nätet. Jag har INTE inlett någon ”offensiv” (vaddå för j-a offensiv?), och därmed INTE ihop med ngn annan heller!

Mer hot och utpressning
Här hotar alltså Torbjörn med att anmäla ”den kända illusionisten” för att ”ha tillgång till” lagliga inspelningar, som Torbjörn hittat på i sin okunnighet ska vara olagliga. Det kommer bli ”juridiska påföljder” om inte ”vissa personangripande texter på nätet” tas ned.

Ingen frisk människa kan väl få ihop detta? Att anmäla ngn för något lagligt, om inte en helt annan och oberoende person tar bort sina texter på en blogg. Och detta utan att ens kontakta bloggaren först… Schizofren rättshaverist kommer upp i min skalle, finns det?

Enough is enough
Som sagt ett antal gånger nu, jag skiter fullständigt i dessa dårar, men kände att jag behövde visa hur dom ljuger och hittar på med mera…

Det har knappast varit ngn ”debatt” eftersom fåntrattarna inte vågar kommentera eller bemöta något här, där dom inte själv kan plocka bort kommentarer med mera som inte passar dom. Inte heller är jag på deras siter och kommenterar, det är helt meningslöst eftersom dom censurerar allt till sin egen fördel där bara…

Men jag kan väl ändå sammanfatta och avsluta hela denna cirkus med –

”Don’t argue with an idiot – he’ll drag you to his level and beat you with experiance”.

Eller som jag själv brukar använda, ”Brottas inte med en gris – du blir skitig och grisen tycker bara det är roligt!”

Följ Gesus på Gesus på FacebookGesus på GooglePlusGesus på TwitterGesus på Youtube
En reaktion på ”Nähä det sket sig direkt

  1. Tyvärr så har du ju rätt iom grisliknelsen. Och det tror jag tyvärr är deras strategi, att trötta ut de personer som de inte gillar och som vågar ta en diskussion med dem. Hittade en bild som illustrerade det ganska bra, men den är inte så PK, så jag struntar i att länka till den.
    Men det är ju fantastiskt att de inte har vågat kontakta dig, utan bara kommer med smutskastning och sina hatkampanjer, precis det som de beskyller sina motståndare med. Fegisar.

    Gilla

Kommentera gärna

