10 i top – 5 + 5

Besökarna här ökar för varje dag, niiice (Borat – måste se hans nya film Diktatorn). Det ramlar in en del kommentarer också, på/från ”båda hållen”, kan man väl säga. Jag tycker det är sketaskoj att ni skriver här.

Trodde faktiskt jag skulle få mycket mer skit från woo-woosidan, men faktiskt inte så mycket (än). Från den sidan är det mest det vanliga tramset. Dom VET att det finns spöken, jag fattar inget, det finns bevis för spöken med mera och så är dom av någon anledning ofta oroliga för mig för att jag lägger tid på detta, skönt med deras omtanke…

Några inlägg här, med hela lr utdrag, från ”bägge sidorna”. Tar med lite från Youtubekanalen också.

Några av dom roligaste, inte skojigaste, utan roligaste att läsa/höra först.

– Hej Gesus! Du har förvandlat en troende till en skeptiker… Sofia (denna väger TUNGT!)

– Du är så jävla bra. Kan faktiskt ärligt säga att du har räddat mig från en begynnande spöktro. PAL

– Du har gjort det bra.
Jag är troende och det här klippet med Terry visar att han är en bluff. Han har här absolut ingen andekontakt, utan sitter bara gissar och fiskar. Rajraj

– Ha Ha Ha! klockrent!
Fortsätt med ditt grävande! Du skriver väldigt underhållande och informerar bra om alla medium”bluffisar”.
Bra blogg! denna ska jag följa! Mattias

– Hehe, som vanligt, Tack Gesus för att du jagar! staklados

Och sen lite ljus och kärlek från woo-woosen. (med reservation att vissa av dessa inte har någon direkt högre ålder)

– Du är fan inte riktigt riktig i huvudet. Dra åt helvete din jävla äckliga spökhatare! Det finns så mycket bevis på att de exsisterar så BACK OFF! djungelpower

– är du 14 år och oskuld eller ditt lilla kioskmongo flymm1

– Du, du får tro vad du vill men jag har varit med om det , dem har till och med ringt. Fast du kanske inte tror på det okända heller? men tror du seriöst att barn familjer vill va med o ljuga i tv? Ne jusste o har du nåt jävla bevis på att det inte är sant? Hoppas fan nån bevisar för dig hur jävla fel du har xD Belieber99Belieber

– Och om just du inte tror på andar, så tycker jag att du ska sluta att lägga dig i andras liv och sluta hitta Falskheter som du inte har bevis på och som du inte vet ett skit om… Vi har respekt mot dig, så ha jävla i det respekt tillbaka! Vi har respekt för att du inte tror på andar, men om det är så att du inte tror på detta, varför lägger du upp och redigerar om videoklippen för?? Tror du inte på detta så lägg ner med att lägga upp sånt som DU inte har med att göra! TheTwilightReaper

– Jag förstår att du inte vill att om det övernaturliga nu är en bluff, vill att folk ska gå på bluffen. Men kom över det istället… eller om du genuint är sugen på det övernaturliga, läs runt med en gnutta öppet sinne och förbi se ditt logiska tänkande för en stund. maria

– Ljus och kärlek ;-] ( Kika gärna i ordboken vad respekt betyder ) MagicCharmer2

Och så ngr bonus här! (som jag väl får ta som komplimanger)

– Jahaja Gesus
Nu kommer dina rätta tackter fram och du visar just nu att du inte är den där öppna skeptikern- samma skrot o korn som John Houdi- Vet inte varför ni har behov av att nedgöra mig och gården- helt sjukt hur ni förföljer mig! I o med detta inlägg så är ni skeptiker alla GARVARN för mig – bara i olika tappningar var gång! Jane Lyzell

– Du är konstig… TheTwilightReaper

– Gesus, kom ihåg att jag arbetat som skribent/journalist från och till på redaktioner sedan 1995 och att min studie i remote viewing är en undersökande journalistisk gärning och samtidigt en personlig resa. Torbjörn Sassersson

– Idioterna i VoF är bara ute efter att provocera!! MagicCharmer2

وتلعثمها بين الجين والاخر اراد ان يخطئها بكل ماتنقله الى بقية البنات التي معاها كي لاتصل الحقيقة وكي يسخروا منها كان ذلك بفعل احد الارواح الشرية في داخل الدار ,وبما اني استاذا وخبيرا في هذا المجال وقد عالجت المئات من هذه الحالات في العراق اعلن تطوعي وتقديم الخدمة الى كل من يطلب مني المساعدة في هذا المجال مع احضار مترجم عربي سويدي لتسهيل المهمة
مع فائق احترامي Abdalkareem

Jag uppskattar att ni skriver kommentarer, samtliga, det peppar och ger mig ibland lite annan syn på vissa saker. Så fortsätt hjärna med det ;-]

Följ Gesus på  Gesus på Facebook Gesus på Twitter Gesus på GooglePlus Gesus på Youtube Gesus på Vimeo Gesus på Dailymotion Gesus på Soup
2 reaktioner på ”10 i top – 5 + 5

  1. Hej Gesus!

    Ville bara säga att du skriver väldigt underhållande och vi tittar alltid på din blogg efter vi har sett på det okända!

    Vi trodde verkligen på Medium förut och svalde det med hull och hår men ser allt som fejk nu. Men det är bara positivt och det är riktigt underhållande att läsa och se dina analyser av deras hembesök.

    Fortsätt med bloggen! Du skriver väldigt bra!

    Hälsningar från två förredetta troende

    Gilla

Kommentera gärna

