Terry Evans får sparken?

Gesus har fått insidertips från 1 av sina anonyma källor..!

Terry Evans får sparkenDet handlar om att Terry Evans kommer ”få sparken” från Det okända. Mycket på grund av att han bara kör med samma saker hela tiden och att det har uppmärksammats så mycket nu.

Detta är obekräftade rykten, men galet intressant ändå.

Vi får väl c när nästa säsong drar igång ;-]

Kommer vi inte mer få höra klassiker som, ”it’s not your imagination”, ”he/she has come here today” och såklart ”he/she wants to make a joke” med flera..?

Följ Gesus på Gesus på FacebookGesus på GooglePlusGesus på TwitterGesus på Youtube

9 reaktioner på ”Terry Evans får sparken?

  1. Så Pass..Rykten”” Tror nog att Terry.E kommer att vara med i burken..
    O som länken ovan säger..Det som inte finns. Tror mer o mer på,,

    Gilla

  2. Du glömde ”he/she didn´t have time say good bye” ;)

    För övrigt tror jag du trollar, men vi får väl se hur det hela utvecklar sig.

    Gilla

    1. Ja det finns så sjukt många floskler att välja på, men det får inte plats här…

      Nej, ingen trollning. Jag har fått ”inside” tips, men som sagt jag kn inte garantera att dom är sanna. Vi får c ;-]

      Gilla

      1. Okaj :) Det verkar bara så osannolikt när man tänker på hur jäkla het T.E verkar vara just nu i woowoo-kretsarna. Jaja… Vi får väl se hur det går.

        Gilla

  3. Terry Evans tjänar tydligen mycket pengar och det är ganska många som försvarar honom på Aftonbladets forum. Folk gillar förmodligen att tro på detta. Bra ”affärside”. Men hur kan folk vara så dumma?

    Gilla

    1. Jag tror att det är en ”riktigt bra affärside” .Ett tag funderade jag faktiskt själv på att börja.
      Jag skulle med lätthet tjänat grymma pengar :)
      Men jag kunde aldrig,är alldeles för ärlig.

      Gilla

Kommentera gärna

