Torbjörn Sassersson – bevisad lögnare

Jag tror minsann rikspellejönsen Torbjörn Sassersson lyckats få (tvingat) mig till att skriva ett inlägg till om honom. Trots att jag väldigt gärna skulle slippa att ens höra talas om honom och hans och tokstollen Börje Peratts sjuka lögner och hittepåidiotier mer. Men det han hittar på är så korkat och enkelt att visa/se att det är just bara påhittat och lögner, så tja, sorry ni som tycker det är jobbigt eller nått…

Redan bevisade lögnare
Jag trodde dom hade gjort bort sig tillräckligt med att ”outa” mig som helt fel person och deras 25 lögner som alla kan se är bara just LÖGNER, men tydligen vill dom ha mer smisk… Jag vet inte – njuter dom av att göra bort sig och visa upp hur falska och korkade dom är?

Jag har ju tidigare dragit ner brallorna på verklighetsallergikern Börje Peratt, med bl.a dessa 25 lögner! Peratt/dom har inte heller ens försökt att bemöta detta, mer än som nu Torbjörn Sassersson komma med ännu mer nya lögner… T.o.m dom förstår nog att DET kan dom inte komma undan, det står ju där svart på vitt.


Det verkar t.o.m ha gått in något litet i skallen på Börje Peratt jallafall. För han har dragit igen näbbet efter det och drog tillbaka inläggen med alla lögnerna och vågade inte ”publicera” dom. (fast han kanske har fullt upp med att hjälpa Terry Evans med hans blogg nu) Men igen är Torbjörn Sassersson nu ute och sprider rena lögner för att misskreditera andra och tar som vanligt till alla fula medel han kan. Och det är som vanligt med lögner, lögner som hur enkelt som helst går att kontrollera/se att det är just LÖGNER och inget annat!

Lögnaren Torbjörn Sassersson var det ja
Denna lilla mediumwannaben. han är så kåt på att få vara med i paranormalsvängen att han hittar på vad som helst för att få vara det. Först försökte han bli TV-medium, men blev utslängd direkt ur ”Akademin för det okända”, för han hade NOLL förmågor såklart. Sen provade han med att lura folk att han kan resa ”utanför kroppen” med sina fåniga påståenden om sina astralresor, UKU:er, fjärrsyn och allt vad han kallar det.

Det var f.ö då Torbjörn Sassersson fick onda ögat till mig och började ”hoppa på” mig, när jag visade hans misslyckade ”experiment”! (undrar om det inte är läge för en ny Gesusgranskning av hela den cirkusen med Torbjörn Sasserssons UKU:er, eller vad det var, nu med lite mer erfarenhet i min verktygslåda?)

Men när också det blev totalfiasko när det blev kontrollerat testat, så var han ju ”bevisat” helt utan några som helst ”förmågor” som han så gärna vill ha. Inte ens inom woo-woobranschen själv tycker ju någon att han har några ”gåvor”. Som ”vibrationsforskaren” Camilla Persson Elfving, Sveriges egenutnämnda specialexpert på bl.a sädesfältscirklar, UKU och fysiskt mediumskap, skriver i sin bok om en som hon kallar ”Peter” – vilken är just Torbjörn Sassersson irl. (har frågat bägge om det)

I kapitlet vilsen guru beskriver Camilla Torbjörn Sassersson/”Peter” bl.a som, en sektledare och självutnämnd andlig lärare – ”Han med ögon som en död fisk, helt utan intuition eller något annat och som bara tar energi från henne”! – Ouch..!

Jaha, vad skulle Torbjörn Sassersson hitta på nu då, ingen ville leka med honom, snyft..?

Sedan dess har han gjort allt han kunnat för att sprida sitt bittra hat mot dessa som inte höll med honom utan istället ”avslöjade” honom som den fejk han är… Det blev tydligen då Torbjörn Sasserssons livsuppgift att smutskasta dessa, och att motarbeta ALLA som inte tror på alla dessa olika stolligheter som det påstås. ALLA som inte håller med ska ”krossas” med ALLA medel, till varje pris…

Nu på senare år har han lierat sig med den helt verklighetsfrämmande gamle konspirationstokstollen Börje Peratt. Det sa klick direkt när dom hittade varandra och det blev en ”match made in heaven”. Börje är ju också bitter och hatisk för att allt hans hittepå inte heller ”får godkänt” som annat än trams och hittepå.

Men till lögnerna
För att försöka göra detta så kort som möjligt, för shitt vad långt det blir alltid, så tar jag bara Torbjörn Sasserssons senaste lögner som man enkelt kan se att det är, som sagt, bara rena lögner. Där är såååå mycket som man kan skriva om denne lille tragiske figur och visa upp hur/vad han hittar på, men jag slipper helst.

I sitt senaste inlägg på sin webbplats påstår Torbjörn Sassersson att Gesus lagt upp ett videoklipp (ett Hitler rants) och att det sen ändrats i klippet och ett annat/nytt lagts upp för att jag skulle förstå att det 1:a kunde användas mot mig. (?)

Torbjörn Sassersson skriver – ”När Gesus inser att videon kan användas emot honom ändrar han textningen (och lägger upp igen), men undertecknad hann spara ned originalet som du kan se nedan.”

Först är det så att det klippet ligger på en Youtubekanal vars användare heter Brother of Gesus/GesusBrother, och det är inte Gesus Petterssons kanal. Det är ju en annan användare, Kanske någon av ”Gesus hyenor” ;-]

Tja – jämför själv
Här är klippet som Torbjörn Sassersson påstår ska vara ändrat, och då annorlunda mot det han kopierat, ändrat namn på (med en Godwin) och lagt upp på sin egen Youtubekanal – och ni vet det med Torbjörn Sasserssons eviga tjatande om upphovsrätten, men det gäller tydligen inte när HAN snor videor och lägger upp..?

Publicerad den 24 februari 2013

***

Och här nedan är Torbjörn Sasserssons stulna/kopierade klipp som han kallar ”orignalet” och påstår vara annorlunda mot ovan.

Publicerad den 20 mars 2013

***

Visst är det roligt, eller kanske mer underligt att han inte greppar att han visar upp hur falsk och korkad han är med detta.

Men x i taket, Torbjörn Sassersson tillåter faktiskt lite frågande kommentarer på sin sida. (???) Och där kan man se hur han fortsätter ljuga om det när några frågar VAD som ska vara annorlunda med mera. Kommentarer 2, 5 och 9.

Torbjörn Sassersson försöker då förklara bort sina lögner med t.ex – ”Jag vet inte vad Gesus håller på med. Han har ett par olika nicks och verkar byta textningen ibland, vad jag kan se. Ser nu att han lägger upp nya gamla klipp

Det är ju inga problem att se när klippen är upplagda och att dom då INTE kan vara ändrade! Och enligt Torbjörn Sasserssons bortförklaring här skulle JAG då ändrat tillbaka textningen igen till det som jag då ”var rädd skulle användas emot mig” – VARFÖR skulle jag göra det..?

OCH, det är busenkelt att kolla upp att det INTE ändrats, och att det 1:a klippet är samma som nu. På iFokus t.ex där syns klippet första gången 2013-02-26, den datumen visar att det är exakt samma klipp fortfarande för klippet på iFokus går inte att manipulera med.

Tja, det blir hela tiden mer och fler korkade lögner där han bara trasslar in sig mer och mer..!

(och ja Torbjörn, jag har sparat ner en kopia av ditt klipp så du behöver inte försöka ljuga bort detta med fler lögner)

Lustigt också!
För Torbjörn Sassersson gillade ju videon och säger själv att den t.ex INTE är ”näthat” utan bara rolig satir. Han visste också då att det var ”Gesus Brother” som lagt upp den och nämner inget om att det ska var Gesus! Han skriver t.ex på iFokus – ”Jag fick mig ett gott skratt denna morgon då jag fick tipset om en Hitlerfilm producerad av Gesus Brother där jag figurerar. Hitler är upprörd över Sassersson, Evans och Peratt. Vem som är Hitler framgår inte. Kanske Hitler är en föreningsordförande… Filmen är ett bra exempel på digital satir och den är varken näthat eller trakasseri.” Men som sagt innan, det hindrar ju inte honom från att vrida på det och använda den till att kasta skit…

Bonuslustigt
Är ju att genom att själva lägga upp videon på sin kanal och länka till den så sprider Torbjörn Sassersson videon och hela historien med den och det. Och jag tror nog merparten av dom som ser och läser vad det handlar om, greppar just vad det handlar om. Igen visar Torbjörn Sassersson att han och den andre clownen Börje Peratt är svenska mästare i att bita sig själv i röven.

Fast som den snälla och ärliga farbror jag är, så får jag väl göra som jag gjort tidigare, och tacka Torbjörn för hans (och den andra pajasens) stolligheter, det får alltid mycket mycket folk att komma hit till bloggen! Och det gör ju att fler och fler får upp ögonen för och kan läsa om dessa bedragare som t.ex Terry Evans!

Tja jag behöver väl inte säga – på tal om att bita sig själv i arslet ;-]

***

Bonuslögner
Torbjörn Sassersson skriver ju också om att Terry hade 5 – 6 000 BESÖK PÅ BLOGGEN första dagen.

”Terry Evans nya blogg som lades upp den 19 mars 2013 fick på bara ett dygn runt 5000-6000 besök*”

MEN, det var INTE besökare eller besök på bloggen, utan ska vara folk som klickat ”gilla” på ett INLÄGG om bloggen på Terrys Facebooksida. Och INTE 6 000 heller då, utan mer 5 000!

”* Summan är uppskattad då statistiktjänsten första halva dygnet inte var i bruk, men över 5000 personer gillade ffa den 19 mars 2013 på Terrys Facebook-sida att bloggen lagts upp.”

Vilket inte heller verkar vara sant, för kikar man på Terry Evans Vänner så kan jallafall inte jag se att där någonstans finns 5 000 eller fler som ”gillar” något inlägg om Terrys blogg där!

Men vad jag kan se är att det idag, 6 dagar senare är 555 ”gilla” på inlägget om bloggen den 19 mars. Femhundrafemtiofem, på sex dagar! Men kanske Sassersson ”råkade” lägga till en liten nolla på det..? Det är inte så särskilt många med tanke på att där är över 9 000 som gillar Terrys sida och speciellt INTE några 5 – 6 000.

Noterar också där att nästa inlägg om bloggen bara har 136 ”gilla” OCH Torbjörn Sasserssons spam om sitt inlägg på Newsbajs har bara 46 ”gilla” Förrtiosex av över niotusen möjliga, det är inte många Torbjörn Sassersson – du verkar inte populär bland dom woo-woosen där heller, ha, ha…

Sen är det också skillnad på besök och besökare. En besökare kan besöka bloggen flera gånger vilket då ger fler besök! Och man kan nog räkna med en hel del ”skeptiker” som varit där och läst om hur Terry Evans tycker synd om sig själv…

***

Visa mig ha fel!
Typ som Börje Peratt och Torbjörn Sassersson brukar skriva, och Terry Evans också numera ;-] – Detta är ju inte bara starka indikationer utan t.o.m klara bevis som visar att Torbjörn Sassersson är en feg och falsk medveten lögnare. Ja ur ett friskt perspektiv, helt graverande faktiskt!

Men, Torbjörn Sassersson, visa mig som vanligt gärna fel i vad jag säger här. DET hade varit galet intressant att se, men då UTAN bara fler lögner tack!

Torbjörn Sassersson – du som bl.a kallar dig rykteshanterare bland alla dina hittepåtitlar, DU borde ju greppa att ju mer falskt och fegt skit du skriver som t.ex jag svarar på – desto mer kommer folk hitta av dig på nätet med dina tokiga stolligheter och lögner.

Det är kanske dags att du nu efter snart två år vågar, som du tipsar din ”klienter” om – www.webcitation.org/67VpFWcJH Punkt 5 – ”Var lite modig och ta direktkontakt med den där arga bloggaren. Försök få till en dialog med denne.”

Tja, blev ingen direkt succé med att hålla inlägget kort, men Torbjörn Sassersson är ju en outtömlig källa av stolligheter, och sjukt mycket mer finns tyvärr…

Jag skriver numera ut Torbjörn Sassersson, Börje Peratt och Terry Evans hela namn för det mesta istället för bara förnamn/efternamn eller han och honom. Jag kan tänka mig och förstå om ni tycker det är lite störigt. Men Torbjörn Sassersson är ju förutom ”rykteshanterare” också ”IT-guru”, ja enlig Torbjörn Sassersson själv då alltså. Och jag vet att han uppskattar ett bra arbete som ger bra sökresultat på t.ex Google. För han gillar ju även att synas och ju mer han ljuger ju mer syns han ju då här ;-]

Följ Gesus på  Gesus på Facebook Gesus på Twitter Gesus på GooglePlus Gesus på Youtube Gesus på Vimeo Gesus på Dailymotion Gesus på Soup

17 reaktioner på ”Torbjörn Sassersson – bevisad lögnare

  1. Kudos!
    Fan va kul att se alla 3 bröderna Woo-woo ständigt, hur va det nu.. Ja just! Skita i det blå skåpet.

    Gilla

      1. Jag trodde Lien klen syftade på att Liemannen behövde vässa sin lie för att kunna öka sin effektivitet vad gäller att rekrytera nya andar för mediumen att kunna ta kontakt med.

        Gilla

  2. Jag gillar dina neologismer, Gesus. Som när du kallar Börje Peratt ”verklighetsallergiker”. Du har ett symbol- och bildspråk som rent av överträffar din namne Jesus’ liknelser i NT.

    Och sedan detta med din humor. (Där ligger din namne Jesus helt i lä.)

    Det är faktiskt ofta lika roligt att följa dig i dina skriverier som det är att läsa Junselevargens egna kommentarer på Twitter i samband med hennes återtåg norrut genom Sverige. Där Junselevargen kan fundera över, exempelvis, om hon ska vika av till vänster vid tredje avfarten efter andra rondellen eller om det kanske i stället är andra avfarten efter tredje rondellen. (Då skulle det vara bra, om Junselevargen hade en psychic att rådfråga.)

    Det är sådan humor som du, och Junselevargen, frossar i som gör livet värt att leva, Gesus. I alla fall om man räknar sig som en av dina hyenor.

    Keep up the good work!

    Gilla

    1. Tack! Och tack för att ni läser och skriver här – det uppskattas och framförallt roligt och ger bloggen mycket tycker jag

      Just verklighetsallergiker, tror jag faktiskt jag ”snott” från ”trollerigubben” Houdi, om jag inte minns helt fel han skrev någonstans :-]

      Gilla

  3. Läser diverse nyheter på webben just nu. Bland annat denna: http://www.svd.se/nyheter/utrikes/journalister-kartlades-i-norge_8029028.svd .

    Citat ur den nyhetsnotisen: Norska arméns underrättelsetjänst, den så kallade e-bataljonen, kartlade under lång tid sammanlagt sex journalister som skrivit kritiskt om just militära underrättelseorgan.

    OCH NU NÄR detta har avslöjats, fördöms förfaringssättet från olika håll och kanter i Norge.

    Men när Börje Peratt och Torbjörn Sassersson ägnar sig åt att kartlägga folk som de uppfattar som sina fiender, vad händer då?

    Jo, då tycker woowoo-anhängarna uppenbarligen, att Peratts och Sasserssons beteende är helt rätt och därtill PK.

    Varför och hur kan efterforskning av källor (samt personerna bakom dessa källor) leda till räfst och rättarting i Norge, medan samma sak här i Sverige uppenbarligen ses som helt OK – och rent av eftersträvansvärt – av sådana samhällsgiganter och genier som Peratt och Sassersson?

    Och Peratt & Co ska starta ett nytt demokratiskt parti… *jösses amanda*

    Kanske finns Peratts politiska förebild i Nordkorea? Eller Demokratiska Folkrepubliken Korea som landet självt kallar sig.

    Vem vet – måhända är Peratts våta dröm att kunna få skicka Herren Gesus på arbetsläger? Med eller utan hyenorna i släptåget.

    Gilla

  4. Ser att Sassersson har varit inne och ljugit ännu mer i kommentarsfältet på sin Youtubekanal nu – han har även bytat/ändrat visningsbilden för klippet för att det skulle se olika ut här t.ex

    Tja det visar ju att han desperat försöker dölja detta senaste klantskallehittepået som bet honom i rumpan, igen :-]

    Ska bli skoj att se hur långt han kommer gå och vad han ska hitta på för att trixa bort detta, ha , ha…

    Gilla

  5. Jag tror jag dööööööör..! – Ha ha han är så falsk och DÅLIG – det är så usla lögner det ser väl alla. Det är bara att titta på, som jag skriver i inlägget, när klippen är upplagda.

    Nya bortförklaringar från tomten – http://www.webcitation.org/6FOI2UtBy

    Som jag också skriver i inlägget – bara fler och fler korkade lögner som han trasslar in sig i!

    Men skoj att se att Sassersson blivit så aktiv för att trixa bort detta – det visar ju klart på att han har problem med att det visar hur han ljuger :-]

    Ser att han gått igång med några lögner i kommentaerna på Youtubekanalen också, OCH stoppat så man inte kan lägga in kommentarer där utan att han godkänner dom – helt i vanlig Sasserssonstil, så han kan radera allt som inte passar hans fega och falska agenda.

    Men greppar han inte att desto mer han ljuger och hittar på – desto mer visas hans lögner med mera upp ju!

    Gilla

    1. Nytt från Terry igen:

      http://terryevansmedium.se/2013/03/terry-evans-behovet-av-ett-oppet-sinne/

      Här är inlägget i sin helhet:

      ——————————————————————————-

      Terry Evans – Behovet av ett öppet sinne

      När jag startade denna blogg förra veckan användes ett fotografi av mig klädd i mörka kläder med en liknande bakgrund, som fick mig att se hemlighetsfull ut. Jag insåg plötsligt, bara genom att titta på fotografiet hur jag hade gömt mig i skuggorna. Det är inte jag längre, sa jag till mig själv. De som läser min blogg behöver få se mitt riktiga jag nu när jag fattat beslutet att dela min historia och visa läsarna vem jag är.

      I bakgrunden av det nya fotot syns en damm som vi själva har byggt i skolans trädgård i Fanthyttan. Dammen symboliserar frid och stillhet. Den byggdes för att hedra alla barn som förolyckades i tsunamin 2004. Vi hade en speciell dag då vi bjöd in många människor som hade förlorat familjemedlemmar i denna tragedi samt en buddhistmunk, som välsignade dammen och vad den representerade för oss. Många av dem som deltog i ceremonin sa efteråt att upplevelsen hade gett dem en känsla av frid och en möjlighet att gå vidare med livet. Den dagen fick mig även att inse vad jag inte ville bli och att jag ville arbeta ännu mer för att utveckla ett rum inom mig där jag kunde finna större acceptans för andra.

      Det får mig att tänka på en kommentar som en av er skrev i bloggen angående skeptikerna. Du sa: ”Jag tycker synd om dem”. Jag vet inte om jag tycker synd om dem, men jag känner medkänsla för den skada de vållar sig själva. När vi väl går över en gräns och verkligen börjar tro att vi är sanningens väktare och att alla andra har fel befinner man sig på en väldigt skrämmande plats.

      Jag har backat och observerat skeptikerna som har jagat mig och en av organisationerna som jag nämnde i mitt första inlägg kallas Vetenskap och Folkbildning (VoF). De har under många år bedrivit en kampanj mot människor, från olika samhällsskikt och yrkeskategorier, som inte tänker som dem. De har ett otroligt nätverk, för så snart som någon lägger upp något som är i opposition mot dem får de kännedom om det nästa omedelbart och innan de ens hunnit tänka efter eller låtit budskapet sjunka in går de till attack eller i försvar. För min del är detta ett tydligt symptom på rädsla.

      Jag känner empati för dem som gått med i denna organisation med goda intentioner, i tron att deras bidrag kan göra skillnad för människors livskvalité (Ja, utbildning och information är väldigt viktigt). Jag undrar vad som har hänt med deras röst? Har de mod att utmana sin styrelse, att ifrågasätta värderingarna och etiken i deras beteende.

      Internet ger oss en möjlighet att sprida ordet över hela världen inom sekunder, så jag tycker att det är varenda individs ansvar att tänka på hur de använder sig av denna resurs. Inte bara medlemmar av organisationer som VoF. Jag tror att det skulle vara bra för oss alla att stanna upp och fundera på hur vi använder internet och ställa oss själva frågan: Använder jag det för att attackera och förödmjuka andra? Även jag har åsikter om saker och ting, men jag har aldrig lagt upp dem på internet på ett fientligt eller negativt sätt för att såra någon. Ett e-mail som jag, med goda intentioner skickade till en av skeptikerna lades däremot upp på nätet av honom själv för att främja hans egen propagandakampanj.

      När jag tänker på VoF, tycker jag det är tragiskt att deras kollektiva kunskap och intelligens inte används på ett kreativt sätt, men de har som organisation sin ideologi att följa och det är deras val. Det är därför som jag inte har någon önskan om att försvara mig mot dem eller att attackera dem. Detta är enbart mina observationer.

      Jag hoppas att de som har bra intentioner inom denna organisation finner styrkan att ifrågasätta sina ledare, för jag är av åsikten att VoF skulle kunna göra ett väldigt bra jobb för Sveriges framtid, men för att det ska ske måste vissa medlemmar lämna tänkesättet som håller dem fångna.

      Jag har bara min egen sanning och jag kan bara dela mina egna tankar om livet, världen och andlighet. Vi har alla vår egen sanning om livet och hur det bör levas. För dem av er som är intresserade erbjuder jag en utmaning. Vi borde skapa en kollektiv resurs genom vilken vi kan samlas, enas och skapa ett fundament som kan ge oss en röst i samhället och stötta oss som tror på en andevärld och alternativa healingmetoder, så att vi kan arbeta i fred och samtidigt lära oss att ifrågasätta oss själva För min del spelar det ingen roll hur någon av oss tror eller ser på gud. Hur vår tro än ser ut så förtjänar det respekt! Tillsammans kan vi bidra med unik kunskap och samarbeta. Vi som antas vara kollegor och följer en liknande tro måste också rannsaka oss själva och sluta attackera varandra för våra olikheter bara för att vi vill främja vår egen sanning. Det tjänar inget syfte att trampa på varandra.

      Om vi kunde enas och skapa en positiv resurs skulle vi kunna börja lära så mycket av varandra och om vi gjorde det skulle denna högre intelligens, som vi säger att vi arbetar för få en mycket starkare röst.

      Min vision för framtiden är att vetenskap av olika slag ska kunna samarbeta, den andliga vetenskapen och personlig tro inkluderat. När jag arbetar med andevärlden vänder jag mig till delar av mitt sinne som sträcker sig längre än logiken och intellektet. Ibland funkar det mycket bra och ibland tar det tid innan resultat kan uppnås. Resultatet i sig är beviset utan att jag riktigt förstår vilken mekanism som är i bruk, för det återstår fortfarande för vetenskapen att förstå denna sinnets mekanism.

      Jag anser att Vetenskap och Folkbildning har lika stor rätt som jag att ha en röst i samhället. För dem av er som aldrig har hört talas om denna organisation tidigare och tycker det är viktigt att förstå båda sidor, så tycker jag att du ska knacka på hos dem och se vad de har att säga för att du själv ska kunna bilda dig en uppfattning. http://forum.vof.se/viewforum.php?f=38

      Sedan jag startade denna blogg har skeptikerna klagat på att jag inte släpper in dem, men detta är min blogg med mina tankar och jag gav ett löfte när jag sa: Träd fram och dela din historia. Stå inte ensam. De har sina egna forum där de kan uttrycka sina åsikter. Utforska dem själv om du så önskar.

      Jag har inte sanningen för någon annan. Jag har bara min egen, vilken måste uppdateras nästan varje dag och det är ytterligare en del av min oändliga resa.

      Ha en bra dag!

      Terry Evans

      Gilla

      1. Ja jag såg det – gillar att han ”med goda intentioner skickade” mailet till mig, och att jag ”lagt upp dem på internet på ett fientligt eller negativt sätt”

        Jag VET f.ö att han har fått mycket skit för det ifrån ”dom egna leden”!

        Och visst är han nu ute och försöker snacka bort detta i bästa Peratt/Sassersson-stil..?

        Verkar som han börjar bli orolig för att bevisen mot honom hopas och han kan inte längre bara hålla sig undan, eller?

        Gilla

      2. Ser en av kommentarerna som skrivits om hans inlägg där

        ”Man trodde att ”talan” var fri i Svergie, men så är ju tyvärr inte verkligheten.”

        Jag förstår INTE var dom får denna helt felaktiga bild av allting ifrån – vem var hur försöker någon tysta någon eller något, vem får och kan inte tala fritt?

        Men det är väl det med som Terry säger, typ ”var och en kan ha sin egen sanning” – det förklarar ju en del…

        DET ENDA som ifrågasätts är om dessa påstådda medium kan snacka med döda människor, och att dom döda snackar tillbaka – HUR SVÅRT KAN DET VARA att greppa det?

        Gilla

      3. Det är ju bara fånigt det här. Skickat med goda intentioner? Pah! Hur skickar man hotbrev på ett ”gott” sätt undrar jag? Man får väl också räkna med att om man angriper någon att denne försvarar sig? Eller är det inte tillåtet i Terry Evans relativistiska låtsasvärld?

        Maken till intellektuell ohederlighet.

        Gilla

      4. Som Sokrates sa om relativism:

        Socrates argued that relativism is self-defeating with the following: ”My opinion is: Truth must be absolute and that you Mr. Protagoras, are absolutely in error. Since this is indeed my opinion, then you must concede that it is true according to your philosophy.” – Dialogen Thaeteus

        Gilla

  6. Jag har heller aldrig förstått det där när dom säger att talan inte är fri i Sverige för dom.

    Dom döda skulle nog vända sig i graven om dom visste vilket krig somliga för mot andra medmänniskor för en tro och utnyttjande av dom i graven.

    En tro bara – en tro som många slåss för och tar betalt för.

    Gilla

Kommentera gärna

