Gesus – nu utbildad healer med mera

Jag har ju tidigare briljerat med mina Tarotkortsfärdigheter och distanshealing här – men, jag måste erkänna att jag har gjort det utan att vara riktigt fullt utbildad. Och ve och fasa, utan att vara certifierad av någon mer eller mindre känd bedragare.

Fast kan ju passa på att köra lite Regina Lund woo-woologik här då, INGEN har någonsin klagat på varken min distanshealing eller Tarotkortsläsning ;-]

Men NU!
Blev erbjuden av påstådda mediet (t.o.m påstått integretionsmedium, vad det nu är) med mera Annalena Mellblom en möjlighet att ”utbilda/utveckla min medialitet” med en vägledd utbildning, ”på ett tryggt och säkert sätt”.

Utveckla din medialitet – Grunden och tilliten – vägledd utbildning

Och med det ”få tillgång till” bl.a, ”Nutidens mediala förmågor som finns i dig, låt dig ta fram mästaren i digmedial vägledning och kraftfulla övningar. Denna utbildning ger dig möjligheten att: – Ha djup kontakt med den högsta och djupaste visdom -Träffa dina guider och skapa ett nära och gott samarbete i ditt liv – Använda orakelkort, SelfCare kort som vägledning och isbrytare – Stärka din tillit till dig själv – Skapa DIN egen grundtrygghet till din medialitet – du är unik – Lyssna in din själ – Urskilja olika energier – Din egen, jorden, universum, änglarna och dina guider – Använda alla sinnen mästerligt – Kraftfullt använda din djupaste healingförmåga i vardagen” + ”Mästerlig vägledning och makalösa övningar”

Annalena Mellbom

Vägledd utbildning (på ett säkert sätt)
Kom över en gratis utbildning av Annalena Mellbom, Annalena som ”samarbetar” med bl.a Annica Frantz och en annan gammal bekant här på Gesusbloggen, Camilla Hosenfeld där dom t.ex kanaliserar och snackar med utomjordingar i vårt Universum… Se här t.ex!

Annalena Mellbom erbjuder utöver vidarebefordring av information från aliens på bl.a Solen (jo!) annars, hypnos, tidigare liv-terapi och har givetvis ”utbildningar” i det + medialitet, healing, andeguider och kanalisering. Och så har hon såklart skrivit böcker också.

Certifiering
Annalena Mellbom utbildar och t.o.m certifierar ser jag, men jag kan inte hitta att hon själv är utbildad eller certifierad – och det brukar vara svårt att missa om dom är det.

”Utbildningen”
Eller som Annalena själv säger (och där kan jag ju inget annat än att hålla med henne), ”utbildning, som vi istället skulle kunna kalla inbillning” – är att Annalena med len släpande röst med eko på sitter och snackar en sjuk massa flum med ”avslappnande” ”kosmisk” bakgrundsmusik.

Det är nästan två timmar med snömos om energier, dimensioner, Universum, andevärlden, änglar, medvetande, kanalisering, kärlek, förmågor, visdom, närvaro, balans och guider med mycket mycket mer – ja ni vet, det vanliga helt enkelt…

Typ som här, ett avsnitt/lektion.

***

Sätt dig eller lägg dig så bekvämt som möjligt, rätta till det som behövs, så du får sitta eller ligga riktigt bekvämt. Gör dig medveten om alla, alla dina känslor som finns i din kropp precis just nu.

Lägg märke till din känsla som finns i ditt högra knä – ditt högra knä! Lyssna. Vad säger ditt högra knä till dig just nu? Hör. Lägg märke till hur du hör ditt knä. med en röst, genom dina tankar, hur kommunicerar ditt knä med dig just nu?

Låt knäet ge dig en färg – vilken färg. Vilken färg? Vad vill den färgen säga dig just nu?

Låt knäet ge dig en historia. Vad vill ditt knä berätta för dig just nu med sin historia? Och låt historien spelas upp som en inre film.

Mmmm – om knäet skulle ge dig en smak, vad skulle då smaken smaka? Kommunicerar smaken via tanken, känslan, hörseln via munnen? Kommunicerar knäet en smak till dig?

Nu kommer knäet att ge dig en fantasi – om knäet i din fantasi skulle säga nånting till dig, vad säger det då? Om knäet i din fantasi skulle ge dig en historia vad skull då den historiaen handla om i din fantasi?

Tacka nu knäet för all den information som du tagit emot – på ditt sätt.

Lägg märke till din känsla som finns i ditt hjärta…

O.s.v sen samma igen med hjärtat som med knäet innan/ovan – och sen samma igen fast med tredje ögat.

***

Master Gesus
Så efter två timmars lyssnande på information från Universum och mina guider (och högerknä) har jag nu tagit fram mästaren i mig. Fått djup kontakt med den högsta och djupaste visdomen, fått ökat medvetande, fått kontakt med mina guider och lärt mig urskilja olika energier – min egen, jordens, universums, änglarnas och mina guiders. Plus att genom att använda alla sinnen mästerligt och min djupaste healingförmåga, så är jag nu en mästare :-]

Enligt Annalena en mästare som fått tillgång till en egen kraft att möta energiskapelser från olika energifält och minnen, och t.ex kan kanalisera rent på ett mästerligt sätt och har en energi som tryggt och tillitsfullt kommunicerar villkorslöst med olika dimensioner, änglar och andeguider. De ni, inte illa va!

”Se det som en lek- för det ÄR lek” – #AnnalenaMellbom

Next up – Healingmaster
När jag nu kan snacka med mitt högra (och vänstra?) knä, hjärta och tredje öga, som f.ö tydligen sitter i pannan mellan ögonen, och inte där jag tänkte det satt ;-] ska jag gå vidare i kursen/utbildningen. På ett säkert sätt, för att bli även en mästerhealare, med att i 21 dagar köra healingövningen så att jag sen kan, enligt Annalena Mellbom, ”på ett genuint sätt heala andra”.

”Tillåt dig känna vad du känner” – #Annalena Mellbom (nej inte Karsten Torebjer)

Min guide heter f.ö Albert – men han säger inte mycket mer än mitt högerknä gör.

***

Nedan en meditation med Annalena Mellbom lite i samma stil som kursen/övningarna, fast med lite lägre bakgrundsmusik här. Där du kan hjälpa Moder jord och Universum att öppna portaler så att dom kan förenas med varandra. Vilket tydligen ska göras och är viktigt, men som av någon anledning inte skett under miljarder år – utan ska/kan ske nu med din hjälp, genom att du bara mediterar lite.

Följ Gesus på  Gesus på Facebook Gesus på Twitter Gesus på GooglePlus Gesus på Youtube Gesus på Vimeo Gesus på Dailymotion Gesus på Soup


En reaktion på ”Gesus – nu utbildad healer med mera

  1. @Blivande Healing Master Gesus med rätt att snacka flummig bullskit med sina knän

    Högst imponerande! Men inte kan väl denna fina utbildning vara helt gratis?

    Har Annalena och du – kanske med guiden Albert som mellanhand? – gjort en deal på så vis, att du erhåller den här utbildningen gratis av Annalena mot att du gör reklam för henne och hennes kurser här på din blogg?

    Hur som helst: Jävligt imponerande är det att kunna snacka med sina egna knän, antingen ett av dem i taget eller med båda samtidigt. Att det finns medium och psychics, som kan prata med hästar, hundar, katter, ja, rent av med fästingar, har jag hört talas om tidigare. Men detta med att man dessutom kan lära sig att tala med, och förstå, sina knän är något helt nytt för mig. Never heard of before. Det tar priset med råge.

    Talas det svenska med dina knän, Gesus? Eller är dina knän mer att likna vid ett par lagom småpilska kosmopoliter, som klarar av att konversera på flera olika språk, alltifrån swahili till mandarin?

    Alltnog, jag föreslår, att du använder dig av den här förmågan i din blivande marknadsföring. Med det hoppingivande budskapet att från och med nu kan alla med vatten i knäna, artros i knäna,, uttänjda ledband runt knäleden eller med rupterat främre och/eller bakre korsbandsligament inuti knäleden räkna med att bli besvärsfria utan att något kirurgiskt ingrepp måste göras.

    Jag kan blott säga så här: Detta är fan så stort, Gesus! Nu kanske även du äntligen kan börja dra in lite deg till hushållskassan, så att du slipper käka vattvälling varenda jävla morgon.

    Och lyd ett gott råd. Anlita inte den där banken HCBC, ifall du önskar kunna gömma undan en del stålar och ränteinkomster, så att Skatteverket drar det kortaste strået.

    Fast vilken bank du ska välja i stället för HSBC, vet jag inte. Men du kan väl rådfråga din guide Albert?

    PS Heter möjligen din andeguide Einstein i efternamn, Gesus? Eller är det Engström (du vet, han tecknaren som skapade Kolingen, känd för sitt klassiska ”Putäll på er, grevar och baroner!”)? För inte kan det väl vara gamle prosten Albert Engström, han med predikosamlingsboken ”En svensk postilla”, som i sitt efterliv i Guds himmel numera huvudsakligen ägnar sig åt att bistå och guida sökande individer? DS

    Gilla

Kommentera gärna

