Terry Evans – storseans III

Tre timmars kaskad av samma gamla Terry Evansfloskler… Tja, med en 20 minuters paus.

Två damer som satt vid sidan om mig gick i pausen, det var det en hel del som gjorde såg jag.

Jag såg också att dom inte var roade det minsta av Terry Evans låga nivå, tvärtom. Om det var nivån på hans spökhittepåsnack eller på hans sjukt dåliga försök till gubbsjuka sexskämt hela tiden, det vet jag inte.

Som jag skrev tidigare är jag imponerad av hur Terry Evans och hans team kan planera och sälja biljetter för en Sverigeturne med ungefär 4 storseanser i månaden med mellan 200 – 500 i publiken, när han inte vet om det kommer komma några spöken ens, och om dom kommer, kommer säga något..!

Trots att han, som han säger, aldrig under sin tid som medium har kunnat bestämma vem som ska komma och vad dom ska säga, så har han ett ganska planerat tidsschema och ”koreografi” för sin show.

Alla storseanserna är från 19.00 – 21.45 med en paus efter ungefär två timmar. Så trots att han inte vet om spökena kommer och isåfall kommer att säga, så verkar det som just det tidsupplägget passar bra för spökena varje gång ändå!

En annan sak är att det hela tiden är spöken som kontaktar Terry från/till olika delar av publiken. Mycket lägligt kommer det spöken som vill snacka med folk först i vänstra delen av lokalen, sen en i mitten och sen en i högra delen, så att ”alla” får ”vara med”. Och så fortsätter det framochtillbaka, fantastiskt så bra det är arrangerat med andevärlden…

Terry Evans påstår också att det inte är han utan spökena som väljer dom som dom vill ta kontakt med.

Med varje spöke babblar han på ungefär tio minuter en kvart, och det blir ungefär åtta spöken under dom första två timmarna. Gillar hur han lite dåochdå kikar på klockan hur han ligger till i schemat liksom. Och underligt att trots att han inte vet vad spökena vill säga, så snackar dom lika länge/mycket alla varje gång…

Efter pausen ”kan” man ställa frågor till Terry Evans om honom och vad han sysslar med. Jag kan säga direkt, för det vet jag att ni undrar med en gång då, JAG fick inte ställa någon fråga! Det var inte många som fick, han är ju magisk på att mala och mala om sitt skit utan att egentligen säga något och undvika själva ämnet.

Under ”frågestunden” kom det såklart spöken till alla (kanske inte alla, svårt att komma ihåg, var så sjukt uttråkad då) dom som hade frågor, och sa att dom hade det bra nu och ger kärlek.

Det kommer såklart mycket mer om detta…

Följ Gesus på  Gesus på Facebook Gesus på Twitter Gesus på GooglePlus Gesus på Youtube Gesus på Vimeo Gesus på Dailymotion

7 reaktioner till “Terry Evans – storseans III

      1. Helt rätt Micke. Man kan inte vara säker på att medier saknar övernaturliga krafter; de kanske bara envisas med att simulera cold reading och allmän inkompetens.

        Gilla

Kommentera gärna

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.