The Biggest Douche in the Universe

Som egentligen är John Edward, som i avsnitt 15, 6:e säsongen av Southpark blev framröstad att vara just det av hela seriens team.

Men jag undrar om det inte är Bill O’Reilly, vilken sjukt obildad och ruskigt obehaglig j-a människa.

En fundamentalistisk religiös fanatiker på Fox (Fake) News som inte drar sig för att varken ljuga eller hitta på med mera i sitt program.

Har sett ngra grejjer med honom på Youtube där han är ovanligt korkad och otrevlig. Och så har han en så sjukt retlig stil när han intervjuar/debatterar, svarar inte på frågor utan bara idiotförklarar, kallar folk nedlåtande namn, hånar och lägger ord i munnen på motdebattören.

Jag brukar inte bli upprörd, men han får en f-n till att vilja köra en ”Foppa -94” på honom (”dra på han en smäll”)

Han använder Sverige som exempel när han t.ex diskuterar självmord, ateister, homosex, religion med mera. Att vi är ett land utan religion och därför inte har ngn moral, har samkönade äktenskap och hög självmordsstatistik o.s.v.

kolla t.ex artikel i Metro här!

Religiös fanatiker som sagt ja, och galet trångsynt och riktigt korkad när han diskuterar just det och t.ex. evolution.

Se ett äldre inlägg här när han bevisar guds existens med hjälp av tidvattnet.

Finns massor av hans idioti på Youtube, bara sök, and enjoy. Rekommenderar, Jon Stewarts ”krig” med Fox och O´Reilly!

Och här ett klipp där han försöker få det till att Dawkins bok ”hånar gud” och säger att ”barn som tror på gud är idioter” (lägger ord i mun). Plus det gamla standardpåhoppet med Stalin och Mao, om att dom var ateister och därför är alla ateister ”onda”. (Hitler/Nazistargumentet) Fler falsarier han hinner med, att kristendomen baseras på fakta och att USA är grundat på/av det…

2 reaktioner till “The Biggest Douche in the Universe

  1. Håller med dig, klarar knappt ens att kolla på det för att Bill är en sådan jubelidiot.. Han förlöjligar Dawkins genom att hålla på som han gör.

    Förövrigt ser jag att vi har rätt mycket gemensamt du och jag, därför tänker jag börja följa din blogg :)

    Jag har lite gått ifrån att blogga om sådant här då jag blir för frustrerad till slut men jag tycker det är toppen att den här bloggen finns och att du lägger upp videoklipp på bland annat Terry Evans (som fick mig att hitta den här bloggen) där han kör den gamla vanliga coldreading-tekniken.

    Två inlägg från min blogg som kanske intresserar:
    http://www.ekke.se/jag-utmanar-maggie-nath/
    http://www.ekke.se/heikki-vesa-spar-1998/

    Gilla

    1. Hallå Ekke och välkommen hit…

      Jag har varit inne på din blogg tidigare, jag hittade dit pga inlägget med Maggie Nath, som jag såg en länk till ngnstans, bra jobbat ;-]

      Gilla

Kommentera gärna

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.