Certifierad skeptiker

Det är ju så j-a populärt och stort för woo-woosen med att vara certifierade. Att det sen bara är bedragare som ”certifierar” andra till bedragare för tjäna pengar i det paranormala pyramidspelet, det känns det som det kvittar för dom flesta. Bara dom får sitt certifikat så dom själv kan börja certifiera andra… (läs, tjäna pengar)

Jag tänkte ”vi” behöver väl inte vara sämre. En kurs i att vara skeptiskt och ett certifikat på det, varför inte.

Så, först går du kursen här nedan på sidan – när den är genomförd är det bara att klicka på certifikatet, ladda hem/ner (PDF), skriv ut och skriv på med namn och datum så är du en certifierad skeptiker!

Certifieringen är gratis, men vill ni tvunget så går det bra att skicka 15 000:- till mig.

Kursen!
Lektion 1. Tro inte på allt du ser.
Lektion 2. Tro inte på allt du hör.

Grattis du klarade examen!

Jag ser fram emot foton på er med certifikatet, på Facebook, twittpic, era egna bloggar och liknande där ni stolt skryter om att ni nu är certifierade skeptiker ;-]

Skeptikercertifikat

Följ Gesus på  Gesus på Facebook Gesus på Twitter Gesus på GooglePlus Gesus på Youtube Gesus på Vimeo Gesus på Dailymotion Gesus på Soup

5 reaktioner till “Certifierad skeptiker

  1. Gefle IF är över kvalstrecket , det har inte hänt sedan april, lektion 1 ; Det tror jag INTE på , fram med kontonummret Gesus , jag laddar in 15000 direkt , börja printa certifikatet :)

    Gilla

Kommentera gärna

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.