Terry Evans bedragarturné rullar vidare

Jaha, egenpåstådda mediet Terry Evans fortsätter att som han säger, ”visa sin förmåga att ge bevis på en andekontakt och ge de budskap kontakten önskar förmedla…”.

Han lyckades inget vidare när jag var och lyssnade på honom senast. Tre timmar med snackande döda, inte ett enda smack som han inte bara själv hittade på!

Terry Evans och hans bedragarteam fortsätter sin Sverigeturné med sitt påstådda spöksnackande och dyker upp i mina trakter igen i februari.

Som tidigare är jag fortfarande intresserad av om det påstås vara ”på riktigt”/verklighet eller bara underhållning och show, och skickade ”dom” ett mail (igen) för att höra vad dom säger om det.

Dom vägrade ju svara på det senast, men jag tycker man har rätt att veta VAD man köper biljett till. Typ om man ska på konsert, då vill man väl veta om det är live eller playback man betalar för. Det är väl inte för mycket begärt..?

Och VAD skulle anledningen till att inte svara och upplysa om det vara?

***

Hej Terry och gänget!

Jag ser att ni kommer till mina trakter för en storseans igen, Falkenberg i februari.

Jag är jätteintresserad av att gå och lyssna på den, men jag undrar som jag gjort tidigare, om det är ”på riktigt” och att döda människor verkligen pratar med Terry eller om det bara är underhållning och show? Jag vill verkligen veta det, så jag vet vad för sorts evenemang jag köpt biljett till.

Sen uppfattar jag det som om ni tror att jag spelat in en tidigare seans och rekomenderar mig att fråga innan seansen om jag får spela in den. Det tyckte jag var en bra idé att man kunde det, så då frågar jag nu här om det är OK att jag spelar in seansen?

Undrar också om Terry skulle vara intresserad av en filmad intervju före eller efter seansen där jag ställer några frågor om hans ”arbete”, till min blogg?

Detta hade varit galet intressant och skoj om det är möjligt

Hälsningar
G Pettersson

***

Förväntar mig som vanligt inget svar från ”dom”, men man vet aldrig..!

Tveksam på att dom ens svarar någon ”annan” om det numera heller ;-]

Följ Gesus på Gesus på FacebookGesus på GooglePlusGesus på TwitterGesus på YoutubeGesus på Vimeo

3 reaktioner till “Terry Evans bedragarturné rullar vidare

  1. Terry & Co kanske menar som så, att frågor vilkas svar är självklara inte behöver besvaras?

    Jfr begreppet retorisk fråga.

    Ja, tänk om Terry ville ställa upp på en intervju med dig, Gesus? Han kunde väl städsla några andar/spöken som livvakter utifall att du skulle börja ställa för tuffa frågor till honom.

    Eller så kunde Terry börja leka charader med dig också. Säga, typ: ”Mitt svar på din fråga börjar på bokstaven B. Säger det dig någonting, herr Gesus?”

    Gilla

  2. Terry Evans kommer aldrig att tordas bli intervjuad. Han skulle ge OK för en intervju ENBART för att få chansen att ta reda på Gesus identitet.

    Det märks att Evans och hans hejdukar Peratt och Sassersson är omskakade över Gesus avklädning av Evans och andra påstådda medium. Deras inkomst är ju hotad så de gör nog allt för att ”klämma åt” Gesus allt de kan och smutskasta honom offentligt.
    Givetvis i ”humanismens tecken” som Peratt och Sassersson kallar sin specialla variant av humanism de säger sig stå för.

    För att läsa hur Peratt/Sassersson använder sin förening Humanism & Kunskap till att förfölja folk kan du läsa detta:
    http://www.vof.se/forum/viewtopic.php?f=38&t=17276&start=105#p563467

    Gilla

Kommentera gärna

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.